ماجرای جنجال دست دادن بیل گیتس!
 
اطلاعات کاربردی
 
 
یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 20:44 ::  نويسنده : Amir

 رسانه های غربی نیز نوشتند بیل گیتس موفق به مدیریت توهین به تمام کره جنوبی ها با گستاخی و شکستن قوانین سخت گیرانه و نانوشته این کشور، شده است. چنین نوع دست دادن در ادبیات کره، بسیار توهین آمیز بوده و قابل بخشش نیست. از سوی دیگر هر کسی این مدلی دست دهد، خود را بالاتر از نفر روبرو می داند و به همین خاطر از موضع قدرت چنین کاری می کند.

بعدا برخی برای توجیه دست دادن بیل گیتس به سبک امریکایی، با گرد آوری تصاویر سایر دیدارهای بیل گیتس ، دلیل و برهان تازه آوردند.

از آنجایی که اعضای حزب رییس جمهور تازه کره جنوبی از این حرکت بیل گیتس عصبانی بودند، با انتشار عکس دست دادن بیل گیتس با رییس جمهور قبلی در حالی که دوباره دستش در جیبش بود، کمی از عصبانیت شان کاسته شد.

اما دبیر کل مجلس کره – چانگ جین سوک – یک دست در جیب و نبستن دگمه کت هنگام دست دادن با رییس جمهور جدید را یحتمل یک سبک امریکایی اما بسیار تاسف بار خواند.

به هر حال رییس دفتر رییس جمهور اعلام کرد خانم “های پارک” وی را بخشیده است! شاید خانم “های پارک” بعد از دیدن تصویر دست دادن بیل گیتس با رییس جمهور سابق – لی میونگ باک- فهمیده است همه چیز به سبک امریکایی بر می گردد! نه سبک تازه مد شده و بیخور گنگنام استایل!

            




درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 356896
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2